Tuesday, the twenty-ninth of May.
Final Test
Настав час перевірити ваші знання здобуті у 2 класі. Швиденько клацай на посилання і долай крайню перешкоду перед літніми канікулами🌞 Good luck! Успіхів!✊
https://forms.gle/xed5sLP42CTshCpx5
P.S. Всім батькам та дітям дякую за продуктивну працю💓
Веселих вам канікул!!! Гарно відпочити та до зустрічі у 3 класі😃!
27.05.2020
Wednesday, the 27th of May
Revision.Повторення.
Today we will revise all words and sing songs which we have learned.Сьогодні ми повторимо всі слова, заспіваємо пісні, які вивчали протягом другого семестру та підготуємося до первірки знань за другий семестр.
1) FOOD🍩🍟🍭
Listen, point and repeat then sing a song(повтори слова та заспівай пісню) Повторення I like/ I don't like.
Запиши речення 😋 ( I like) та 😖 (I don't like).
1)😋 🍚, 🍅, 🍵, 🍹, 🍜.
2)😖 🍔, 🍗, 🍌, 🍟, 🍭 .
2) MY TOWN
Listen, point and repeat then sing a song(повтори слова та заспівай пісню) Remember (Пригадай):
3) ANIMALS
Listen, point and repeat then sing a song(повтори слова та заспівай пісню)🐶🐵
Write about these animals( напиши про тварин):
🐊 🐵
25.05.2020
Monday, the 25th of May.
Підсумковий урок по темі "Одяг"
Test 8. "Clothes"
Перевір свої знання з вивченої теми.
Click on the link(Клацай на посилання):https://forms.gle/kkEGveEFinWX5X9AA
Успіхів!
22.05.2020
Friday, the 22nd of May.
Now I can.(Зараз я вмію)
Today we will revise all words form the theme "Clothes"
Сьогодні ми повторимо всі слова , які вивчили протягом теми "Clothes"
1) Let's start. Watch the video, repeat the words and sing a song.(Переглянь відео)
2. Match (З'єднай слово з картинкою)
https://learningapps.org/watch?v=p0qmvqm2v20
3. Наступна гра дуууууууже складна!!! Потрібно, відкриваючи тільки дві картинки, зайти пару (слово і відповідну картинку) Мені було потрібно, аж 44(turns) разів повертати карточки, щоб виконати завдання. Цікаво скільки у вас буде (turns)? Обов'язково напишіть мені. Швиденько клацайте:
https://learningapps.org/watch?v=pdyd36gcc20
4.Finish the sentences. Доповни речення.
She's wearing...
He's wearing ....
I'm wearing...
20.05.2020
Wednesday, the 20th of May.
Hello! How are you?
Revision.Повторення.
1. Watch the video lesson. (Переглянь відеоурок тривалістю до 16 хв 30с)
2. Watch at the picture and spot the differences. Подивись на картинку та назви усі відмінності. Запиши 6 речень в зошиті, або усно зроби аудіозапис та надішли мені у вайбер.
Наприклад:
А. Jim is wearing glasses. - B.He is wearing a hat.
Bye!!!
18.05.2020
Monday, the 18th of May.
Smart Time 8. Science.
Hello! how are you?
1.Watch the video lesson. (Переглянь відеоурок)
silk[sɪlk] шовк
wool [wʊl] шерсть
cotton [ˈkɑːtn] бавовна
3. Ex3 p97.Look at the items in activity 2 and write.(подивись на предмети впр2 та запиши за зразком):
It is silk.
4. It's high time to check what is your clothes made of. Настав час пошукати етикетки у твоєму одязі і дізнатись з чого виготовлені твої речі.
Свій 👕👖👗 я вже переглянула😉
Friday, the 15 of May.
Smart World 8. Hobby.
Hello! How are you?
Today we will speak about hobbies. Сьогодні ми поговоримо про хобі (футбол та орігамі)
1)Watch the video lesson.(Переглянь відеоурок до 11хв)
student[ˈstjuːd(ə)nt]студент, школяр
paper animal [ˈpeɪpəˈanɪm(ə)l] паперова тварина
3) Ex 3 p96. Draw your best friend. Then write what he/she is wearing and what his/her hobby is or write about Taras and Nastia. (Намалюй свого найкращого друга. Тоді напиши в чому він(вона) одітий та яке його(її) хобі, або напиши про Тараса чи Настю.
E.g.
This is ....(name of friend)
He/She is wearing....
His/Her hobby is...
Taras
Nastia
Wednesday, the 13th of May.
Project.
1) Let's repeat new words and sing a song.(Давайте повторимо слова та заспіваємо пісню)
Сьогодні в нас особливий урок, ой ні це точно не урок а справжній показ мод. Ви сьогодні спробуєте себе, в ролі дизайнера одягу.
1) Ваше завдання: намалювати, або знайти в журналі, в газеті та вирізати фото дівчинки чи хлопчика придумати модний лук (look - образ, вигляд).
*2)Кому не до вподоби малювати чи вирізати може 📷 улюблену ляльку, або Лего-чоловічка, описати та надіслати мені у вайбер.
Обирай варіант проєктної роботи, який до вподоби тобі (1,2,3)
Та саме головне завдання описати одяг вашої моделі.
За зразком:
This is Mary.
She's wearing aT-shirt. It's orange.
She's wearing trousers. They are blue.
She's wearing socks. They are white.
З нетерпінням чекаю на ваші роботи😍
Friday, the eighth of May.
Let's play.
Seasons
Hello! How are you?
1) Let's watch the video.(переглянь відео)
spring[sprɪŋ] весна
summer [ˈsʌmə] літо
autumn [ˈɔːtəm]осінь
winter[ˈwɪntə] зима
3)Write the answers(Запиши відповіді)
4) What season is it? Яка це пора року. Запиши в зошит.
Wednesday, the sixth of May.
Clothes.Lesson 8с(p92)
Traditional Clothes.
Hello! How are you?
1) Let's watch the video.(переглянь відео тривалістю до 7хв 15 с)
2)Vocabulary(запиши слова в словник та вивчи)
jacket [ˈdʒækɪt] куртка
socks [ˈsɒks] шкарпетки
trousers [ˈtraʊzəz] штани
3) Find a mistake.(знайди помилки та запиши речення правильно.👂по дві помилки на кожній картинці) )
https://learningapps.org/watch?v=pd82jaota20
Всі хто впорався із завданнями - справжні чемпіони
04.05.2020
Clothes.Lesson 8b(part 2)
Hello! How are you?
1) Let's repeat new words and sing a song.(Давайте повторимо слова та заспіваємо пісню)
2) She's wearing a hat.
3)He's wearing a T-shirt. It's blue.
4) She's wearing glasses.
Remember:
I'm wearing...
👉You're wearing...
👦He's wearing...
👧She's wearing....
3) Look and write. Подивись та запиши речення, вставляючи I'm, you're, he's, she's.
4) Let's play a game! Зіграймо в гру за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=pm0q6z1kn20
29.04.2020
Hello! How are you?
Clothes 8b
1)Watch the video(переглянь відео тривалістю до 14хв 40с)
Vocabulary (запиши в словник)
shorts[ʃɔːts] шорти
glasses [ˈɡlɑːsɪz] окуляри
trainers [ˈtreɪnəz] кросівки
Remember!!! Grammar!!!
👧She's wearing jeans
👦He's wearing shorts
1. She's wearing a dress and trainers.
27.04.2020
Hello! How are you?
Хто найкраще знає англійську мову? Так, правильно, учні 2 класу Річківської ЗОШ. Тему "Food" засвоїли просто BRILLIANT!!!
The theme of today's lesson is "Clothes" Тема сьогоднішнього уроку "Одяг".
Student's Book p88(підручник стор88)
1) Watch the video.(Переглянь відео)
2) Put down new words into your vocabulary. (Запиши слова в словник)
jeans[dʒiːnz] джинсиT-shirt [ˈtiːʃəːt] футболка
dress [dres] плаття
skirt [skəːt] спідниця
3) What are you wearing?Склади та запиши по три речення: I'm wearing ....../You're wearing........
!!! Зверни увагу: aT-shirt
a dress
a skirt
Для найдопитливіших та найзавзятіших англічан 2 класу!!! Всі слова з нової теми зібрані ось у цьому відеоролику ⇩.Тому не гайте час:READY! STEADY!GO!
24.04.2020
Hello! How are you?
Настав час перевірити наші знання по темі "Food".
Батьки не допомагайте, ми впораємось самі😉.
Ready! Steady! Go!
Click on(клацни на) : https://forms.gle/EjGRnAw9XbXpg3Xj7
22.04.2020
Now I can.💪
Hello! How are you?
Сьогодні ми повторимо вивчений матеріал по темі "FOOD" та підготуємося до тестування, яке відбудеться в п'ятницю.
1) Watch the video. Open your books at page87(Переглянь відео/Відкрий підручник на стор 87)
2)Ex 1 p 87. Put down these words into your copybooks. Запиши слова в зошит.
3)Ex 3 p87 .Read/Прочитай.
17.04.2020
Revision.
Let’s play
the game “Don’t break the chain”
Давайте зіграємо
в гру «Не розірви ланцюжок». Я надсилаю повідомлення з реченням “I like fish” Учень, який отримав повідомлення, пише теж саме
речення, але додає своє слово. Наприклад: "I like fish and rice" та пересилає наступному учневі,
який знову ж додає своє слово і т.д.
Повідомлення доти буде гуляти, поширюватись між вами поки не буде в реченні
всіх слів(які ми вивчили), що позначають назву їжі(близько 23 слів). Тоді
речення відсилаєте мені. Якщо до середи я отримаю повідомлення – то перемога
ваша🎊🏆, а якщо ні ….
2) Look and say. Подивись та скажи
😋I like
🍅🍇🍌🍎🍨🍩🍞
😖I don’t like.
🍚🍝🍟🍗🍕🍔
3) Crossword puzzle food. https://learningapps.org/watch?v=po2mdwr0520
Розгаданий кросворд сфотографуй та надішли
мені у вайбер.
З нетерпінням чекаю!!!
15.04.2020
Smart time 7 (Maths)
Hello!!!Сьогодні ми побуваємо в ресторані, але ні, ні, ні не в звичайному а в гостях у пана Крабса, але спершу нам потрібно навчитись запитувати скільки коштує та чи інша страва.
Are you ready? Let's go!
1) Student's book p84.Підручник стор 84
Watch the video lesson. Перегляньте відеоурок.(тривалістю до 8хв 20с)
2)
Grammar
How much is the pasta🍝 ? It's €8.
How much are the sandwiches🍔🍔🍔? They are €10.
3)Welcome!Welcome! Welcome to the Krusty Krabs!!!
Подивись! Сквідвард готовий прийняти замовлення !
Look at the Krusty Crab's menu. Then ask and answer.Але спершу подивись на меню . Тоді запитай та дай відповідь(усно).
MENU*
🍠chips...............................................$4🍚rice.................................................$3
🍩🍩🍩doughnuts.............................$6
🍞 bread...........................................$2
🐟 fish..............................................$10
🍭🍭🍭lollipops ..............................$9
🍗 chicken.......................................$15
🍔🍔🍔burgers..............................$12
beans...............................................$5
soup.................................................$3
*це святкове меню😉
4) Склади та запиши по 2 речення (2-How much is/ 2- How much are) та відповіді до них.
5)Тим часом, поки Sponge Bob готує ваше замовлення, перегляньте відео та потренуйтесь!
13.04.2020
Smart World 7
My Favourite Food.
Hello, my dears. Today we are speaking about Ukrainian dishes.(Сьогодні поговоримо про українські страви)
1) Student's book p84.Підручник стор 84
Watch the video lesson. Перегляньте відеоурок.
https://learningapps.org/watch?v=pscghrxo520
3)Write what food you like😋 and don't like😖.(Напиши, які з цих продуктів тобі подобаються, а які не дуже.)
l like/Idon't like....
BYE!!!😘
10.04.2020
STORY TIME
Healthy food vs Unhealthy food
1) Підручник стор 82-83
Healthy food [ˈhelθi]- здорова(корисна) їжа
unhealthy food [ʌnˈhelθi] - нездорова (шкідлива) їжа
doughnut [doʊnʌt]🍩 пончик
Healthy Unhealthy
🍋🍌🍉🍇🍅 🍫🍪🍩🍟🍠🍬
🍎🍏🍒
2)Watch the video:
Bye!!!
08.04.2020
Щоденні справи.Годинник.
1.Потренуйся!!! З'єднай картинки за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=psoeah93c20
2.Повтори пісеньку:
3.Answer the questions.Дайвідповіді на запитання(усно):
1) What time do you get up?
2)What time do you go to school?
3) What time do you go home?
4) What time do you go to bed?
2.Ex 2p81.Look at activity1 and say Andy or Nee. ( переглянь впр 1 і скажи Анді чи Ні).Наприклад:
I get up at eight o'clock. Andy
3)Ex 3 p81 Дай відповідь на запитання (письмово):
What time is it ?
- It's seven o'clock.
Хто не стомився, потренуйтесь усно: It's eleven o'clock
06.04.2020
Hello!
Діти, ви чудово впорались з тестом на попередньому уроці.WELL DONE!!!.
Today we are going to speak about your daily chores. Сьгодні ми говоритимемо про ваші щоденні справи.
1) What time is it?(Котра година?) Listen and repeat.(Слухай та повторюй)
Let's repeat new words:
get up [ˈɡet ʌp]- прокидатись
go to school - іти до школи
go home - іти додому
go to bed - лягати спати
3)Listen, point and repeat.(Слухай, вкажи та повтори)
(повторюємо слова, пісню та слухаємо діалог від 3:28 - 4:22)
4)Answer the questions.(Дай відповіді на запитання)
What time do you get up? (I go to school at 7 o'clock)
What time do you go to school?
What time do you go home?
What time do you go to bed?
Bye!!!
03.04.2020
Hello! Hello!
How are you!
Всім привіт!!! Сьогодні прийшов час підбивати підсумки✅ .Цікаво, як ви впораєтесь з завданням по темі "Food"🍲.
Не зволікайте та швиденько проходьте тест тут .
Good luck!!! Щасти!!!
FOOD.Do you like...?
Hello! Hello!
How are you?
1) Ми вміємо сказати англійською, яка їжа нам подобається
( I like), а яку ми не любимо( I don't like). Сьогодні ми навчимося запитувати наших друзів чи подобається їм та чи інша їжа.
Grammar.
Do you like rice 🍚 ? Yes, I do. / No, I don't.
Чи подобається тобі 🍚? Так/ Ні2) Цікаво, яка їжа подобається тобі😏. Дай відповіді на запитання, усно(Yes, I do. / No, I don't.)
Do you like juice?
Do you like sandwiches🍔?
Do you like lollipops🍭?
Do youlike pasta🍜?
Do you like meat🍗?
3) Послухай пісню та спробуй співати.
30.03.2020
FOOD. I like... I don't like...
Hello! Hello!
How are you!
Listen and repeat (Слухай та повторюй).Підручник с.76-77. (відеоролик до розділу FOOD, кожного дня слухаємо і повторюємо слова, співаємо пісню "What's your favourite food? Яка твоя улюблена їжа? до 2хв 40с).
Cьогодні я приготувала для вас 2 завдання. Мені дуже цікаво хто з вас зможе їх виконати?
1.Знайдіть та запишіть в зошиті назви продуктів.
B
|
A
|
N
|
A
|
N
|
A
|
S
|
W
|
F
|
M
|
Q
|
R
|
E
|
P
|
C
|
H
|
I
|
P
|
S
|
L
|
A
|
M
|
P
|
L
|
U
|
T
|
O
|
S
|
O
|
Z
|
K
|
W
|
E
|
U
|
T
|
C
|
E
|
R
|
E
|
A
|
L
|
A
|
I
|
J
|
U
|
I
|
C
|
E
|
X
|
2. Повторення I like/ I don't like.
Діти, пропоную вам зіграти у гру. Я думаю💭, що ви like продукти біля смайлика 😋 ( I like) та don't like їжу, що навпроти смайлика 😖 (I don't like). Чи я права?
😋 rice🍚, tomatoes🍅, tea🍵, juice, pasta🍜, cereal.
😖cheese, sandwiches🍔, meat🍗, bananas🍌, chips🍟, milk, lollipops🍭 .Якщо ви не згідні зі мною🙅 (наприклад насправді ви не любите рис), тому ви повинні записати це речення в зошит I don't like rice. Якщо таких речень буде 5 і більше тоді ви - перемогли🏆. Чекаю переможців у вайбері.
Bye! Bye!
20.03.2020
FOOD
1. Listen and repeat (Слухай та повторюй).Підручник с.78. (відеоролик до розділу FOOD, сьогодні слухаємо і повторюємо слова, співаємо пісню "What's your favourite food? Яка твоя улюблена їжа? та слухаємо діалог стор78 до 3хв 26с)
do not =don't
I don't like...(Мені не подобається/Я не люблю... )
3.Скласти 5 речень I don't like ...зі словами: chips, bananas,
pasta, milk, cereal, juice, tea, meat, cheese, rice, tomato(tomatoes), sandwich(sandwiches) та записати в робочий зошит. Наприклад: I don't like cereal .😖
18.03.2020
FOOD
1. Listen and repeat (Слухай та повторюй).Підручник с.76-77. (відеоролик до розділу FOOD, сьогодні слухаємо і повторюємо слова, співаємо пісню "What's your favourite food? Яка твоя улюблена їжа? до 2хв 40с)
a sandwich - sandwiches
a tomato - tomatoes
2) Listen and point to the food the girl likes. (Послухай та покажи їжу, яка дівчинці подобається. Ex 2 p77, аудіозапис до вправи у вайбері - група "2 клас"
13.03.2020р
Повторення теми "My Town"
1)Повторити назви будівель в місті с. 75 (підручник).
2) Прослухати відео та виписати назви вивчених будівель.
Module 7. Lesson7a
My Favourite Food.
1) Vocabulary.Listen and repeat.(Слухай та повторюй)
2) Всі завдання та аудіозаписи з підручника "Smart Junior 2" for Ukraine у телефонному додатку вайбер (у групі "2 клас")
Немає коментарів:
Дописати коментар